ایران دانلود
دانلود ، کلیپ ، موبایل ، آموزش و هر چیزی که شما بخواهید !

بازدید : مرتبه
تاريخ : جمعه 20 خرداد 1390برچسب:,

دانلود Gmail Notifier Pro  چک کردن سرویس جیمیل


کاربرانی که به صورت معمول هم با اینترنت سروکار دارند معمولا حداقل یک پست الکترونیکی شخصی برای خود ساخته اند تا برای ارتباطات راحت تر از آن بهره بگیرند. سرویس جیمیل که چند سالی است ارائه شده توانسته در همین مدت هم جز محبوب ترین سرویس های پست الکترونیکی باشد ؛ چک کردن پست الکترونیکی کار فوق العاده ساده ای اما زمانی که پست الکترونیکی زیاد درگیر می شود و دائما ایمیل های جدید ارسال و دریافت می گردد کار کمی دشوار می شود و نمی توان در لحظه دریافت ایمیل را چک کرد. Gmail Notifier Pro یک نرم افزار فوق العاده ساده اما در عین حال بسیار کارآمد است که به واسطه آن کار می تواند با تعریف اکانت خود که در سرویس جیمیل ساخته است با فاصله های 1 دقیقه ای ایمیل خود را چک کند. به این ترتیب کمترین زمان لازم است تا کاربر متوجه شود که ایمیل جدیدی دریافت کرده است.
نکته بسیار حیاتی در مورد این ابزار سازگاری با دیگر امکاناتی است که گوگل ارائه می دهد ؛ Google News ، Google Calendar ، RSS ها ، و Google Reader از دیگر اکانت هایی هستند که می توان با تعریف آن ها در Gmail Notifier Pro اخبار و پیام های جدید را دریافت کرد. نکته مهم دیگر هم امکان تعریف چند اکانت همزمان است ؛ یعنی می توان برای مثال دو ایمیل متفاوت تعریف کرد که در صورت دریافت خبر جدید به صورت جداگانه نمایش داده خواهند شد. کار کردن با این ابزار بسیار ساده است ؛ پس از نصب و اضافه کردن اکانت زمانی که ایمیلی دریافت می شود در Taskbar منویی ظاهر می شود که بخشی از ایمیل و سرتیتر آن را نشان خواهد داد. تمامی تنظیمات از جمله تم ها ، زمان چک کردن برای ایمیل های جدید ، کانکشن ، زمان بندی عملکردها ، هماهنگی با مرورگرها و گزینه های دیگر با اختیار کاربر ویرایش و ذخیره می شوند.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Gmail Notifier Pro v2.4.1:

- چک کردن لحظه به لحظه ایمیل


- استفاده فوق العاده آسان از نرم افزار


- نمایش ایمیل ها در پنجره ای کوچک کنار ساعت ویندوز


- هشدار دریافت ایمیل به همراه یک زنگ قابل تنظیم


- هماهنگی با دیگر سرویس های گوگل


- امکان تعریف چند اکانت به صورت مجزا از سرویس های مختلف


- امکان تنظیم پوسته نرم افزار


- قابلیت هماهنگی با مرورگر دلخواه


- تنظیم کانکشن نرم افزار


- حجم بسیار مناسب


- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7


- و ...



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد
بازدید : مرتبه
تاريخ : جمعه 20 خرداد 1390برچسب:,
MPlayer 2011-06-09 برنامه‌ای قدرتمند و با سابقه‌ای قدیمی که به زمان تولید داس برمی‌گردد. به جرات می‌توان گفت که این برنامه بیش از هر برنامه‌ دیگر از انواع مختلف فایل‌های صوتی و تصویری پشتیبانی می‌کند. از مزیت‌های این برنامه می‌توان به متن باز بودن آن اشاره کرد که به صورت کاملا رایگان برای تمامی سیستم عامل‌های موجود در جهان از جمله داس، ویندوز، لینوکس، مکینتاش، آمیگا و مورف ارائه شده است. قابلیت‌ جالب این برنامه اجرای انواع فایل‌های تصویری در محیط داس است. این برنامه که از سافت 98 دانلود میکنید  قابلیت به اشتراک‌گذاری دیکدر‌های خود را دارا می‌باشد که بدین وسیله شما خواهید توانست درون برنامه‌های دیگر نیز هر نوع فایل صوتی و تصویری را اجرا، ادیت و ذخیره کنید. این برنامه دارای بیش از ۶۵ پوسته زیبا است که تنوع بی‌نظیری به آن می‌بخشد. با بهترین خروجی تصویر و صدا بیشترین لذت را از دیدن انواع فایل‌های صوتی و تصویری ببرید. نرم افزار MPlayer برنده جایزه نرم افزارهای اپن سورس در زمینه پخش صدا را به خود اختصاص داده است.

یکی از نکات بسیار ارزشمند و کلیدی در مورد این نرم افزار می توان به پشتیبانی بیش از ۱۹۲ فرمت تصویری و ۸۵ فرمت صوتی با حداکثر قدرت کنترل بر روی آنها اشاره کرد که این مسئله در نوع خود و در بین دیگر رقباء باعث برتری این نرم افزار بسیار ساده گردیده است. قابل ذکر می باشد که علاوه بر این نرم افزار در این پکیج نرم افزارهایی از قبیل MPUI ، SMPlayer و Binary Codec نیز موجود است.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار MPlayer 2011-06-09  :

  • پشتیبانی بسیار بالا و همچنین دارا بودن انواع کدک برای ویندوز
  • پشتیبانی از انواع CPU ها از قبیل : Athlon-XP, Athlon-64, Core 2, Pentium-4, Pentium-4 Precott, Pemtium-M
  • پشتیبانی از انواع زبان ها و فرمت Unicode-UTF8


ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد
بازدید : مرتبه
تاريخ : جمعه 20 خرداد 1390برچسب:,
Iobit Game Booster Premium 2.4 Final گاهی اوقات برای اجرای سریع تر بازی ها روش هایی به جز خرید قطعات سخت افزاری جدید نیز وجود دارد! یکی از این راه ها استفاده از نرم افزار قدرتمند اما رایگان Game Booster است. Game Booster Premium با به کارگیری روشی ساده موجب می شود تا بازی های دلخواه تان به راحتی و با حداکثر سرعت ممکن اجرا شوند. این برنامه با غیرفعال کردن برخی کارهای پنهان در سیستم عامل موجب می شود تا سهم بیشتری از سرعت رایانه به بازی اختصاص داده شود که نتیجه آن اجرای سریع تر و بهتر بازی ها خواهد بود. ذکر این نکته هم ضروریست که غیر فعال بودن بخش های غیر ضروری فعال در رایانه بصورت آماده باش برای استفاده است و هر زمان که بخواهید می توانید آنها را فعال کنید. این برنامه به شما کمک می کند تا از جدیدترین بازی ها لذت ببرید و تجارب خود را به سطح جدیدی برسانید.بهترین مزیت این نرم افزار ۱۰۰% رایگان و بی خطر بودن آن است. این برنامه برای ویندوز ۲۰۰۰، ویستا، ایکس پی و ویندوز ۷ طراحی شده است.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار   Iobit Game Booster Premium 2.4 Final :

  • قابليت تنظيم سيستم براي افزايش سرعت اجراي بازي هاي رايانه اي
  • قابليت متوقف كردن نرم افزارهاي در حال اجرا در پس زمينه
  • قابليت خالي كردن حافظه براي اجراي سريعتر بازي ها
  • قابليت كم كردن بار پردازشگر براي اجراي روانتر و سريعتر بازي هاي رايانه اي
  • قابليت شناسايي و نصب خودكار آخرين درايورهاي كارت صدا و گرافيك براي افزايش سرعت
  • قابليت شناسايي و دانلود نرم افزار هاي مورد نياز براي اجراي سريعتر بازي ها
  • شناسايي خودكار منابع غير ضروري و توقف تمامي فعاليتهايي كه باعث كند شدن بازي ميشود
  • غير فعال سازي سرويس هاي غير ضروري در ويندوز و بالابردن سرعت اجراي بازي هاي رايانه اي
  • بهينه سازي و يكپارچه سازي درايو بازي براي اجراي سريعتر بازي
  • داراي محيط كاربري بسيار ساده و اجراي تمامي تنظيمات فقط با يك كليد
  • سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7


ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد
بازدید : مرتبه
تاريخ : جمعه 20 خرداد 1390برچسب:,
نرم افزار WinMount 3.5.0610 قادر است فایل های فشرده با پسوند ZIP ،7z ،Rar را در یک درایو مجازی باز کند و شما می توانید بدون این که فضایی از هارد دیسک رایانه اشغال شود، به محتویات آن ها که ممکن است یک فیلم، بازی و یا نرم افزار باشد دسترسی پیدا کنید. کار با این برنامه بسیار ساده است. شما می توانید همانند یک درایو هارد دیسک وارد آن شده، به محتویات آن چیزی اضافه کرده، چیزی را حذف کنید و یا فایل های موجود در آن را اجرا کنید. کاربرد دیگر این برنامه در باز کردن تصاویر ساخته شده از CD ها و DVD  ها می باشد. توسط این برنامه تصاویر CUE, BIN, CCD, BWT, MDS, CDI, PDI B5T را در درایو مجازی باز کرده و به محتویات آنها دسترسی پیدا کنید. به جای اینکه فایل های فشرده را برای استفاده از حالت فشردگی خارج کنید می توانید با استفاده از این برنامه آنها را به صورت یک درایو USB یا یک CD-ROM مجازی مورد استفاده قرار دهید. با این برنامه حتی می توانید Image پشتیبان برنامه Norton Ghost را هم بخوانید تا بتوانید فایل خاصی را بدون برگرداندن کل اطلاعات بدست آورید. همچنین می توانند با استفاده از ابزارهای موجود در نرم افزار اقدام به تهیه فایل های آرشیو نیز نمایند. در این نرم افزار کاربران از امکانات متعدد مدیریتی و ساخت فایل های آرشیوی برخوردار می باشند. این نرم افزار توسط شرکت WinMount International برای استفاده کاربران ساخته شده است. پشتیبانی از فرمت های مختلف Image فایل ها یکی دیگر از مزیت های این نرم افزار محسوب می شود.  نرم افزار Winmount هم اکنون قابلیت پشتیبانی  از فایل های PACK شده را نیز دارد. این برنامه همچنین از فایل های با فرمت WIM نیز پشتیبانی می کند.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار WinMount 3.5.0610:

  • نمونه برداری آنی از CD و VCD برای بالا بردن سرعت عمل
  • مدیریت بر فایل های فشرده شده Zip و Rar
  • توانایی تهیه فایل های آرشیوی
  • پشتیبانی از فرمت های مختلف Image
  • مدیریت بر فایل های Image با پشتیبانی از فرمت های مختلفی همچون CUE/BIN ،MDS/MDF (Media Descriptor File) ،ISZ (Compressed ISO images)
  •   ،NRG (Nero) , CCD (CloneCD) ،BWT (Blindwrite)
  •  CDI (Discjuggler) ،PDI (Instant CD/DVD) ،B5T (BlindWrite 5)
  • پشتیبانی از image فایل های نرم افزار VMWare
  • پشتیبانی از اجرای فرمت VCD
  • قابلیت افزایش theme های کلاسیک و انتخاب skin برای زیبایی بیشتر
  • افزوده شدن قابلیت بروز رسانی و overwrite جهت decompress کردن فایل ها


ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد
بازدید : مرتبه
تاريخ : جمعه 20 خرداد 1390برچسب:,

این هم کلیپ یک روز برفی در لرستان است و از اسم لرستان معلومه که می خواهد چه اتفاقی بیفتد !!

برای دانلود به ادامه مطلب بروید !!



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

صفحه قبل 1 ... 2 3 4 5 6 ... 54 صفحه بعد


آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
آمار

دانلود فیلم

سایت ساز رایگان

بهراد آنلاین

کلیپ موبایل

دانلود فیلم

نرم افزار موبایل

قائم پرس