ایران دانلود
دانلود ، کلیپ ، موبایل ، آموزش و هر چیزی که شما بخواهید !

بازدید : مرتبه
تاريخ : جمعه 20 خرداد 1390برچسب:,

زمانی که ایده Tab Browsing برای اولین بار اجرا شد طولی نکشید که بیشتر نرم افزار ها در زمینه های مختلف سعی کردند بر این پایه و اساس نرم افزارهای خود را بنیان نهند تا کاربران بتواند ساده تر از قبل با ابزار پیش رو دست و پنجه نرم افزار کنند ؛ ابزارهای زیادی بوده و هستند که از تب ها استفاده می کنند تا کاربر به جای این که چند بار نرم افزار را اجرا کند در یک بار اجرا چند تب اجرا نماید و علاوه بر کاهش مصرف از منابع سیستم ساده تر از قبل به پنجره های مورد نیاز دست پیدا کند. یکی از ایراداتی که می توان به مجموعه Microsoft Office گرفت عدم وجود همین تب هاست. خلا این تب ها برای کاربران حرفه ای که زیاد با این مجموعه سرو کار دارند می تواند تا حدودی دست و پا گیر باشد به همین دلیل ما می خواهیم ما معرفی نرم افزار ساده اما مفید این خلا را پر کنیم.
Office Tab Professional نرم افزاریست که تب ها را جزیی از آفیس می نماید. هرچند که به نظر بسیار ساده خواهد رسید اما بیش از 11 استایل و مدل برای تب ها در نظرگرفته شده تا کاربر با سلیقه خود آن ها را انتخاب کند ، امکان رنگ بندی تب ها برای مجزا کردن بهتر اسنادی که کار روی آن ها انجام می شود هم از نکات جالب این ابزار محسوب می شود. سازگاری با نسخه های مختلف آفیس که آخرین آن 2010 می باشد و اضافه شدن به عنوان یک Add-one که در سرعت عملکرد آفیس فوق العاده موثر است از جمله دیگر خصوصیات این ابزار محسوب می شود. نسخه جدید Office Tab Professional به تازگی ارائه شده که به واسطه جداسازی تو نسخه 32 بیت و 64 بیت برای همه کاربران می تواند بهترین گزینه باشد.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Office Tab Professional v7.0 :

- اضافه کردن تب به مجموعه نرم افزارها آفیس


- سازگار با نسخه های مختلف مجموعه آفیس


- استفاده از 11 استایل به انتخاب کاربر


- استفاده فوق العاده آسان از نرم افزار


- سازگار با دو پلتفرم 32 و 64 بیت


- ذخیره و بستن تمامی تب ها تنها با یک کلیک


- افزایش سرعت عملکرد کاربر به واسطه استفاده از این نرم افزار


- پایه گذاری شده به صورت یک Add-one برای آفیس


- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7


- و ...



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد
بازدید : مرتبه
تاريخ : جمعه 20 خرداد 1390برچسب:,

OmniFormat 10.1 برنامه ای است که به منظور تبدیل مستندات طراحی شده است و به شما امکان تبدیل دینامیک و دستکاری فایل های تصویری با بیش از 75 فرمت مختلف مانند HTML ،DOC ،XLS ،WPD ،PDF ،JPG ،GIF ،TIF ،PNG ،PCX ،PPT ،PS ،TXT ،Photo CD ،FAX و MPEG را می دهد. ابزار HTML2PDF995 به شما در زمینه ی تبدیل سریع و با کیفیت فایل HTML به PDF و به سایر فرمت ها کمک می کند. تبدیل فرمت عکس به متن توسط ماژول OCR ممکن است به علاوه این ماژول قابلیت استخراج متن از فایل PDF را نیز دارد. ماژول Signature995 Standard Encryption به منظور محدود کردن کاربران در زمینه ی کپی، پرینت و تعریف فایل های PDF طراحی شده است به کمک این ماژول می توان بر روی این فایل ها رمز عبور قرار داد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار OmniFormat 10.1:

  • نرم افزاری برای تبدیل مستندات
  • پشتیبانی از فرمت های مختلفی مانند HTML ،DOC ،XLS ،WPD ،PDF ،JPG ،GIF ،TIF ،PNG ،PCX ،PPT ،PS ،TXT ،Photo CD ،FAX و MPEG
  • بهره مندی از ماژول HTML2PDF995 و OCR و Signature995 Standard Encryption
  • تبدیل فرمت XML به فرمت هایی مانند PDF و ...


ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد
بازدید : مرتبه
تاريخ : دو شنبه 16 خرداد 1390برچسب:,

Notepad++ 5.9.2 ویرایشگر (Editor) یکی از مهمترین برنامه های موجود در هر کامپیوتری هست که هرکسی بطور متداول از آن هر روز استفاده می کند. معروفترین و متداولترین ویرایشگر در سیستم عامل های Windows برنامه ی Notepad است که قطعاً همه با آن آشنایی دارند. این برنامه ی کم حجم و سریع در تمامی نسخه های Windows Microsoft وجود دارد و با ظاهری ساده امکان ویرایش متن ها را به همه ی کاربران داده است. ولی این برنامه کامل نیست و اشکالاتی دارد مخصوصا برای کاربران فارسی زبان و یا به طور کلی کاربران رایانه که زبان آن ها از راست به چپ می باشد و قسمت اعظم و مهم ماجرا ذخیره نکردن اطلاعات به صورت پیشفرض در UTF-8 است که باعث بوجود آمدن مشکلاتی در بین کاربران فارسی زبان که اطلاعات چندانی از این مورد ندارند شده است.
  Notepad++ 5.9.2 برنامه‌ای رایگان برای ویراش كد اصلی (source code) برنامه ها و جایگزینی مناسب برای Notepad ویندوز است. این نرم افزار، زبان‌های برنامه نویسی متعددی را پشتیبانی می‌نماید. امكانات این برنامه عبارتند از: مشخص نمودن syntaxها ، تفكیك و قالب بندی كدها، تكمیل خودكار كدها، ویرایش همزمان چند فایل، Drag & Drop متون، قابلیت جستجوی كامل و ... همچنین این برنامه قابلیت ضبط و اجرای ماكروها را نیز دارد. علاوه بر تمام امكانات فوق، این نرم افزار که به زبان C++  نوشته شده است نظر بسیاری از كاربران را جلب نموده است.



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد
بازدید : مرتبه
تاريخ : یک شنبه 15 خرداد 1390برچسب:,

LibreOffice 3.4.0 Final اگر دنبال نرم افزار مناسب,رایگان و سبک جهت جایگزین کردن آن با Microsoft Office هستید LibreOffice گزینه ی خوبی می باشد.افرادی که با سیستم عامل لینوکس کار می کنند با نرم افزار قدرتمند OpenOffice آشنایی کامل دارند، نرم افزاری که مانند Microsoft Office ویندوز عمل می کند. پس از گذشت مدتی سازندگان OpenOffice تصمیم گرفتند که در این نرم افزار تغییراتی ایجاد کنند که موجب ساخت شاخه ای از OpenOffice به نام LibreOffice شد.
این نرم افزار آزاد , قدرتمند , پایدار و در کل آراسته و بسیار قدرتمند عمل می کند اما شاید از نظر خیلی افراد هنوز از معادل تجاری خود عقب تر باشد ولی می تواند در بعضی موارد رقیبی برای Microsoft Office باشد.

امکانات نرم افزار قدرتمند LibreOffice 3.4.0 Final :

  •  Text Document: ابزاری برای ایجاد، ویرایش و مدیریت اسناد
  • Drawing : ابزاری برای طراحی
  • Spreadsheet : صفحه گسترده
  • Presentation : ارائه مطلب
  • Database : پایگاه داده
  • Formula : محاسبه عملیات های ریاضی


ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد
بازدید : مرتبه
تاريخ : شنبه 14 خرداد 1390برچسب:,
IDM UltraEdit 17.10.0.1008 Final شما براي ويرايش متون خود از چه نرم افزاري استفاده ميكنيد آيا به اين فكر افتاده ايد كه بتوانيد تمامي فايلهاي متني خود را توسط يك نرم افزار ويرايش كنيد. و نيازي به نصب انواع و اقسام اديتور ها در اين زمينه نباشيد. ويرايشگر متن يكي از اساسي ترين احتياجات كاربران رايانه و برنامه نويسان ميباشد. افرادي كه علاقه مند به برنامه نويسي در زمينه هاي  مختلف ميباشند هميشه سعي بر اين دارند با انتخاب ويرايشگري كه بتواند تمامي زبانهاي برنامه نويسي را پشتيباني و در عين سادگي از قدرت بالايي برخوردار باشد. همچنين شركتهايي در زمينه توليد نرم افزارهاي ويرايشگر متن كار ميكنند سعي بر اين دارند ويرايشگر خود را با تمامي زبانهاي برنامه نويسي سازگار كنند تا بتوانند كاربران بيشتري را به خود جذب نمايند. يكي از شركتهايي كه دز زمينه توليد نرم افزرهاي قدرتمند ويراشگر تصوير مهارت خاصي داشته و سعي بر جذب ميليونها كاربر در سراسر جهان مي باشد. شركت IDM Computer Solutions مي باشد. كه با توليد نرم افزار قدرتمند IDM UltraEdit توانسته از رقباي خود پيشي بگيرد. با اين نرم افزار قدرتمند شما ميتوانيد به راحتي انواع فايلهاي تحت وب و تمامي زبانهاي برنامه نويسي از جمله C/C++, VB, HTML, Java, javascript, Perl, FORTRAN, LaTex, PHP و... ميباشد. اين نرم افزار به برنامه نويسان اين امكان را ميدهد كه با رنگ بندي كدهاي HEX بتوانند به راحتي فايلهاي خود را ويرايش نمايند.

 
قابليتهاي كليدي نرم افزار IDM UltraEdit 17.10.0.1008 Final :

  • نوار ابزار حرفه ای و بسيار پيشرفته
  • قابلیت ویرایش فایل های متنی و زبانهاي برنامه نويسي
  • قابليت پشتيباني فايلهاي بيش از 4 گيگابايت و مصرف بسيار كم از رم سيستم
  • توانایی کدنویسی زبان HTML با قابلیت شناسایی خطاها در کدنویسی
  • قابلیت استفاده از ویژگی Macro در نرم افزار برای ضبط رویدادهای مختلف
  • قابلیت پشتیبانی فایلهای 64 بیتی در ویندوزهای 32 بیتی
  • دارای دایره لغتی کامل برای استفاده از زبان های برنامه نویسی مختلف
  • پشتیبانی از زبان های C/C++, VB, HTML, Java, javascript, Perl, FORTRAN, LaTex, PHP
  • پشتیبانی از یونیکد های UTF-7, Baltic, Central European, Chinese Simplified, Chinese Traditional, Cyrillic, Greek, Japanese (Shift-JIS), Japanese (JIS), Japanese (EUC), Korean, Thai, Turkish, Vietnamese, Western European
  • قابلیت Find و Replace پیشرفته و چندگانه
  • داراي غلط ياب حرفه اي با بيش از 100.000 كلمه و پشتيباني از زبانهاي مختلف
  • قابليت اتصال به سرورهاي FTP/SFTP
  • خاصیت Drag & Drop برای انتقال متن انتخاب شده
  • Save و ایجاد Backup به صورت خودکار
  • سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد


آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
آمار

دانلود فیلم

سایت ساز رایگان

بهراد آنلاین

کلیپ موبایل

دانلود فیلم

نرم افزار موبایل

قائم پرس