ایران دانلود
دانلود ، کلیپ ، موبایل ، آموزش و هر چیزی که شما بخواهید !

بازدید : مرتبه
تاريخ : دو شنبه 9 خرداد 1390برچسب:,

 

Tmpgenc Video Mastering Works 5.0.5.32 نام نرم افزای است که در رده خود بهترین و توانمندترین به حساب می آید.
با استفاده از این نرم افزار پیشرفته و قدرتمند قادر خواهید بود فرمت هایی همانند: DivX, AVI, QuickTime, MPEG 4-ISO, H.264, DVD-Video, DVD-VR, HDV camcorder, Blu-ray Disc را به یکدیگر تبدیل کرده و کیفیت خروجی بسیار قدرتمند و پیشرفته ای از نرم افزار دریافت نمایید.بواسطه این نرم افزار قدرتمند که از سافت 98 دانلود میکنید شما می توانید ویرایش و تبدیل فایل را به عهده بگیرید ! ویرایش فایل ها با فرمت های ذکر شده می تواند شامل : تنظیمات پروسه های رنگ فایل های ویدیویی و کنتراست های رنگی ، برش قسمت های معینی از فایل ها ، حذف صداهای اضافی (نویز)، قرار دادن زیر نویس در فایل های تصویری ، تغییرات اندازه فایل تصویری و خروجی ، و .... باشد.

امکانات نرم افزار  TMPGEnc Video Mastering Works 5.0.5.32 :

  • پشتیبانی از فرمت های AVCHD/HDV/DV
  • امکان وارد سازی فایل های ویدیویی با فرمت های MPEG-1/2, AVI, WMV, QuickTime, DivX, MPEG-4/H.264, AVCHD, DV/HDV,
  • توانایی ایجاد منوها , قالب ها یا هر چیز دیگری که بخواهید
  • اضافه یا حذف ساب تایتل ها ( Subtitle )


ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد
بازدید : مرتبه
تاريخ : جمعه 6 خرداد 1390برچسب:,

حتما" برای شما اتفاق افتاده است که دنبال سریال  یا کرک یک برنامه باشید و مجبور باشید ساعتها و یا حتی روزها از طریق جستجو و یا درخواست از دیگران حتی به نتیجه هم نرسید.

ورژن جدید۲۰۰۹ نرم افزار Craagle_3.0_Final قادر است در چند ثانیه سریال و یا کرک نرم افزار شما را در ۱۳ سایت معروف بدون هیچ مشکلی پیدا و برای شما لینک مستقیم بدهد.همچنیم این برنامه میتواند سریال پیدا شده در داخل نرم افزارها را هم برای شما نشان دهد.

در ورژن جديد در صورت ف--ل--تر شده سايت مورد نظر خيلي راحت ميتونيد در برنامه از پ.روك.سي استفاده كنيد و كرك و يا سريال برنامه را بدون مشكل دانلود كنيد

پيدا كردم سريال و كرك هر برنامه اي با يك كليك باCraagle_3.0_Final



توجه داشته باشید که ورژنهای قبلی این برنامه از دید انتی ویروسها به عنوان ویروس و تروجان شناسایی می شدند ولی این  ورژن هبچ مشکلی با انتي ويروسها ندارد.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد
بازدید : مرتبه
تاريخ : جمعه 6 خرداد 1390برچسب:,

مروز برای شما یک برنامه جالب و منحصربفرد اوردم که همتایی برای این برنامه در هیچ سایت فارسی زبان منحصر بفرد پیدا نخواهید کرد.

 

VaySoft Video to EXE Converter یک برنامه کم حجم که شما را قادر میسازند هر فیلمی و یا کلیپی را به فرمت exe تبدیل کنید و در هر سیستمی بدون نیاز به هیچ نرمافزاری اجرا و تماشاش کنید .

و اینکه شما میتونید میتونید بر روی فیلمها متن دلخواه بدون نیاز به دانش اضافه کنید .

دانلود این در ادامه همین مطلب...



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد
بازدید : مرتبه
تاريخ : جمعه 6 خرداد 1390برچسب:,

نرمافزار پورتابل نرمافزارهایی هستند که نیاز به نصب ندارند و فقط کافیه روشون کلیک کنید تا اجرا بشه در این پست هم نرم افزاری قدرتمند برای ساخت نسخه پرتابل را معرفی کردم.

اما شما شاید با کلمه Silent Install زیاد اشنا نباشید .

Silent Install نرمافزارهایی هستند که برای نصب ان نیازی نیست که مراحل چندین گانه نصب یک نرمافزار را با زدن دکمه هایی مانند ok ,next, accept ,yes را طی کنید فقط کافیه روش کلیک کنید تا بصورت اتواتیک تمام مراحل نصب نرم افزار مورد نظر انجام شود و ایکون ان در دسکتاب ظاهر شود

.جالبه نه !

   SFX Maker (Silent Install Maker) 1.2.1 نام یک نرم افزار کم حجم و ساده است که شما میتوانید توسط این برنامه ساده هر نرم افزار دلخواهی را به Silent Install (نصب خاموش)تبدیل کنید .

  این برنامه در نوع خودش بی نظیر است و من هم مطمئن هستم که شما باکار کردن با این برنامه لذت خواهید برد و جالب اینکه این برنامه زبان فارسی را هم پشتیبانی میکند و از این لحاظ به مبتدی ها خیلی کمک خواهد کرد .

دانلود این برنامه همراه با کرک در ادامه همین مطلب.....



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد
بازدید : مرتبه
تاريخ : جمعه 6 خرداد 1390برچسب:,

 

 

 

اندروید (به انگلیسی: Android) نام سیستم‌عاملی است که گوگل با همکاری ده‌ها شرکت دیگر برای گوشی‌های تلفن همراه می‌سازد گوگل سیستم‌عامل خود که ویژه دستگاه‌های قابل حمل مثل تلفن همراه و نوت بوک است را با هدف رقابت با سیستم‌عامل‌هایی چون iOS، ویندوز موبایل و سیمبیان عرضه کرده‌است

 

 

با وجود اینکه این سیستم عامل زمان خیلی زیادی نیست که آمده، اما پیشرفت قابل تحسینی داشته و بسیاری از کمپانی های معتبر از این سیستم عامل بروی گوشی های ممتاز خود استفاده می کنند. برای همین هم امروزه در بسیاری از سایتها و وبلاگهای نرمافزارهای مخصوص سیستم اندروید ارئه میشود

 

 

 

برنامه های بسیار متعددی برای آندروید منتشر شده است، اما تست کردن و راه اندازی آنها حداقل نیازمند یک گوشی نه چندان ارزان قیمت آندرویدی بوده و همین نکته کار را سخت می کند. اما امروز تصمیم گرفته ایم تا برنامه ای برای کامپیوتر شما معرفی کنیم که درون آن براحتی قادر به تست و راه اندازی انواع برنامه های آندروید باشید. نام این برنامه YouWave است.

 

 

 

به کمک برنامه ی YouWave نه تنها می توانید، تمامی امکانات یک گوشی آندرویدی را تجربه کنید بلکه قادرید تا بروی این سیستم عامل برنامه های مختلفی را نصب و اجرا کنید .



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد


آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
آمار

دانلود فیلم

سایت ساز رایگان

بهراد آنلاین

کلیپ موبایل

دانلود فیلم

نرم افزار موبایل

قائم پرس