ایران دانلود
دانلود ، کلیپ ، موبایل ، آموزش و هر چیزی که شما بخواهید !

بازدید : مرتبه
تاريخ : شنبه 14 خرداد 1390برچسب:,

Windows 7 Manager 2.1.4   نرم افزای است قدرتمد که توسط آن شما می توانید به پاک سازی ، بهینه  سازی و مدیریت ویندوز Se7en بپردازید. این نرم افزار به  سرعت ویندوز شما می افزاید ، امنیت سیستم شما را حفظ  می کند و تمامی انتظاراتی را که از یک نرم افزار بهینه ساز دارید  ، به صورت یکجا در اختیارتان قرار می دهد. ویندوز Se7en قطعا جایگزین  تمامی سیستم عامل های ماکروسافت جهت استفاده خانگی و… خواهد بود که به زودی  نرم افزارهای بسیاری برای آن ساخته و در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.  با استفاده از Windows 7 Manager بر روی ویندوز خود ، سلامت آن  را به کلی تضمین کنید. کافی است که در اوقات آزاد ، نرم افزار را فعال نموده  تا تمامی عیب و ایرادها را به طور کامل بر طرف کند.  این نرم افزار از 30 ابزار گوناگون و مختلف جهت مدیریت ، پاک سازی ،  حفظ امنیت ، افزایش سرعت و… تشکیل شده است.




ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد
بازدید : مرتبه
تاريخ : شنبه 14 خرداد 1390برچسب:,

Free Opener 1.0 نرم افزاری است بسیار کاربردی و همانطور که از نامش بر می آید کار آن باز کردن فایلهای مختلف است . با در اختیار داشتن این برنامه جالب می توانید بسیاری از فرمت های مختلف که روزانه با آنها سروکار دارید بدون نیاز به نصب یا استفاده از نرم افزارهای مختلف باز کرده و از محتوا و اطلاعات آنها استفاده کنید . از فایلهای آفیس نظیر DOC/DOCX, XLS/XLSX, CSV گرفته تا فرمت های ویدیویی نظیر AVI, WMV, FLV, MPG, MOV و فرمت های صوتی MP3, WMV, MID, WAV و حتی تصاویر PNG, JPEG, BMP, GIF, TIFF, ICO همگی از جمله ی فرمت هایی هستند که با در اختیار داشتن این برنامه می توانید به سادگی یک کلیک همه ی آنها را باز کنید . علاوه بر فرمت های یاده شده بیش از ۷۰ فرمت مختلف دیگر نیز توسط Free Opener قابل باز گشایی هستند که از میان آنها می توان به نمونه های دیگری نظیر فایلهای کد ( java و PHP ) ، فتوشاپ ( PSD ) ، پاورپوینت ، آرشیو های فشرده ، آیکون و … اشاره نمود .



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد
بازدید : مرتبه
تاريخ : شنبه 14 خرداد 1390برچسب:,

نرم افزار Advanced Registry Clear 2.1.7.6 همانطور که اسمش معلوم هست برای پاک کردن خطاهای رجیستری ویندوز به کار میرود این نرم افزار جدید به صورت پیشرفته رجیستری سیستم شما رو پاک میکند مطمئنا" بعد از مدتی کار با سیستم بر اثر کار با ویندوز و اینترنت و... سرعت سیستم یا به عبارتی سیستم عامل شما کاهش پیدا کرده این نرم افزار بهینه سازی رجیستری ویندوز به شما کمک خواهد کرد این کاهش سرعت رو ترمیم کنید و سرعت ویندوز خود رو به حال اولیه باز گردانید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد
بازدید : مرتبه
تاريخ : جمعه 13 خرداد 1390برچسب:,

Full Uninstall 1.05 نرم افزاری جدید و حرفه ای مخصوص حذف برنامه های غیر ضروری است که به طور عادی حذف نمی شوند. یکی از مشکلات اغلب کاربران کامپیوتر این است که بعد از نصب یک برنامه وقتی که دیگر نیازی به آن ندارند و می خواهند برنامه را حذف کنند به طور کامل حذف نمی شود یا اینکه به صورت نصفه نیمه حذف می گردد. عملکرد این برنامه حذف کامل برنامه ها از کامپیوتر شماست به طوری که تمامی فایل ها و حتی کلید هایی که برنامه در رجیستری ایجاد کرده را پاک می کند. طبق گفته شرکت سازنده این برنامه در مقایسه با سایر رقبای خود از سرعت و عملکرد بیشتری برخوردار است به طوری که موقع حذف یک برنامه بدون پرسش سوالات اضافی و وقت گیر و اجرای برنامه های استاندارد ویندوز یا ابزار و امکانات جستجو برای یافتن، برنامه را به طور کامل از هارد و رجیستری حذف می کند.



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد
بازدید : مرتبه
تاريخ : جمعه 13 خرداد 1390برچسب:,

Kantaris Media Player 0.7.5  نرم افزاری است که بر پایه پلیر شرکت VLC برنامه ریزی و طراحی شده است. این نرم افزار که بسیار کم حجم می باشد قابلیت های بسیار زیادی را در خود جای داده است که در یک نگاه هم می تواند هرکاربری را جذب خود نماید. یک کاربر همیشه از پخش کننده خود اولین انتظاری که دارد این است که به سادگی بتواند فرمت های مختلف صوتی و تصویری خود را مدیریت نماید.
Kantaris Media Player تقریبا تمامی فرمت های موجود را پشتیبانی می کند و به این ترتیب اولین و مهمترین انتظار یک کاربر را مرتفع ساخته است. محیط کاربری این نرم افزار بسیار شبیه به پلیر پیشفرض ویندوز یعنی Windows Media Player می باشد و البته استفاده از نرم افزار با همین محیط کاربری زیبا ، در عین حال ساده بسیار آسان خواهد شد. لازم به ذکر است که این نرم افزار با حجم مناسبش به صورت کاملا رایگان و همچنین به صورت Open Source ارائه می گردد و تقریبا برای توسعه یافتن هرچه بیشتر در اختیار کاربران به صورت رایگان قرار گرفته است.

 


قابلیت های کلیدی نرم افزار Kantaris Media Player 0.7.5 :

  • پشتیبانی از تمامی فرمت های صوتی و تصویری موجود
  • حجم بسیار مناسب نسبت به قابلیت های بسیار زیاد
  • محیط کاربری بسیار ساده درعین جذابیت
  • استفاده بسیار آسان از نرم افزار
  • Open Source بودن نرم افزار
  • پخش انواع VCD و DVD با بهترین کیفیت ممکن
  • پخش Audio CD ها
  • سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ویستا



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد


آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
آمار

دانلود فیلم

سایت ساز رایگان

بهراد آنلاین

کلیپ موبایل

دانلود فیلم

نرم افزار موبایل

قائم پرس