ایران دانلود
دانلود ، کلیپ ، موبایل ، آموزش و هر چیزی که شما بخواهید !

بازدید : مرتبه
تاريخ : چهار شنبه 4 خرداد 1390برچسب:,
روش‌هاي مختلفي براي حفاظت از فايل‌هاي محرمانه وجود دارد، مانند پنهان‌سازي در مسيرهاي پيچيده، رمزنگاري، قفل اطلاعات در فايل‌هاي مجازي و استفاده از نرم‌افزارهايي که همچون گاوصندوق عمل مي‌کنند. اما افزون بر اين روش‌ها، روش‌هاي ديگري نيز وجود دارند که يکي از آنها پنهان‌سازي يک فايل در فايلي با فرمت ديگر است.

در این روشی جدید شما خواهید توانست هر فایل به هر فرمتی را در هر فایل با هر فرمت دیگه پنهان کنید
براي مثال مي‌توانند فايل‌هاي اجرايي خود را در فايل‌هاي تصويري ذخيره کنند يا اطلاعات خود را در فايل‌هايي از نوع موسيقي پنهان سازند.

 

يکي از تفاوت‌هاي قابل توجه در استفاده از اين روش، شک‌برانگيز نبودن فايل‌هاي قفل شده است، چرا که اين فايل‌ها داراي فرمت خاصي نيستند و همچون ديگر عکس‌ها يا موسيقي‌هاي ذخيره‌شده روي هارد‌ديسک شما ديده مي‌شوند و فقط شما مي‌دانيد که در قلب آنها اطلاعات ديگري نهفته است!

 در این نرم‌افزار و روشی را که قصد معرفی به شمارا دارم نه‌تنها هيچ‌يک ضعفهای برنامه و یا روشهای  پيشين را ندارد، بلکه از اطلاعات شما محافظت مي‌کند و در مواردي که فکرش را نمي‌کنيد نيز محکم‌کاري کرده است

 

                         


 

فکرش را بکن چندین مگا یا گیگابایت عکس و یا فیلم محرمانه خود را در یک فایل چند کیلو بایتی عکس و یا موسیقی پنهان کنی در حالی که اون عکس و یا موسیقی بدون هیچ موسیقی و یا تغغیری قابل نمایش است........ توضیحات کامل در ادامه همین مطالب...



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد
بازدید : مرتبه
تاريخ : چهار شنبه 4 خرداد 1390برچسب:,

معرفی روش جدید و جالب برای قفل کامپیوتر شما؟

 

در اکثر برنامه های قفل گذاری روی  شما باید رمزی چند رقمی و یا چند حرفی را برای برنامه تعریف نمایید، و یا از روش دگه مانند فلش مموری برای قفل کامپیوتر استفاده کرد.
اما XUS PC Lock Ultimate Edition روش جدید و جالبی را برای کامپیوتر شما ابداع کرده است.در این برنامه نیازی به وارد کردن حرف یا عددی نیست. شما باید یک الگوی دلخواه را به برنامه بدهید که پس از آن فقط با همان الگوی خاص کامپیوتر شما از حالت قفل خارج می شود.
و کامپیوتر شما زمانی باز خواهد شد که شما توسط موس روی شکل مورد نظررا بکشید تا سیستم باز شود

• فعال شدن قفل بعد از غیر فعال بودن کامپیوتر در مدت زمانی خاص
• سفارشی سازی تصویر پس زمینه و بسیاری از امکانات دیگر
• روشن کردن مانیتور بطور خودکار
• نمایش ساعت و تاریخ بر روی صفحه قفل
• بوق هشدار ، اگر بعد از چند بار الگوی نادرست وارد شود ( قابل تنظیم )
• قابل نصب و استفاده بر روی کلیه ویندوز ها از جمله ویندوز ۷
• و



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد


آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
آمار

دانلود فیلم

سایت ساز رایگان

بهراد آنلاین

کلیپ موبایل

دانلود فیلم

نرم افزار موبایل

قائم پرس