ایران دانلود
دانلود ، کلیپ ، موبایل ، آموزش و هر چیزی که شما بخواهید !

بازدید : مرتبه
تاريخ : دو شنبه 9 خرداد 1390برچسب:,
Nod32 serial
یوزر و پسورد روزانه برای فعال سازی Nod32 به تاریخ 30-05-2011


ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد
بازدید : مرتبه
تاريخ : دو شنبه 9 خرداد 1390برچسب:,
آپدیت آفلاین آنتی ویروس Nod32
.
.
آپدیت آفلاین آنتی ویروس Nod32 کد 6163 به تاریخ  2011.05.29


ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد
بازدید : مرتبه
تاريخ : دو شنبه 9 خرداد 1390برچسب:,

منبع : www.AsanDownload.com

به روز رسانی بسته های امنیتی یکی از مهم ترین مواردی است که باید در انتخاب و استفاده آنتی ویروس ها بدان اهمیت ویژه ای داده شود. وقتی کاربر می تواند نهایت امنیت را در سیستم خود تامین کند که همیشه بسته امنیتی به روز شده ای داشته باشد تا با استفاده از آن و البته بانک اطلاعاتی که از آخرین فایل های مخرب وجود دارد سیستم را در مقابل حملات مخرب بیمه کند. به روزرسانی ها امروزه به تو دو صورت رواج یافته است. به صورت آنلاین که متداول ترین راه ممکن است اما برای بسیاری از کاربران انجام این کار شاید تا حدودی ملال آور باشد چرا که حداقل برای آنتی ویروس هایی نظیر

Eset NOD32

  یا Kaspersky برای مرتبه اول حتی با سرعت ها نسبتا بالا هم حداقل 1 تا 2 ساعت لازم است تا به روز رسانی انجام شود. این در حالی است که کاربر اگر بخواهد همین کار را برروی چند سیستم هم اعمال کند به شدت زمان گیر است اما راه دیگری وجود دارد که به روز رسانی به صورت آفلاین است. این کار بسیار مفید است ؛ برای مثال وقتی کاربر آخرین فایل های به روز رسانی شده را دریافت کرده و آنتی ویروس را به صورت آفلاین به روز می نماید علاوه بر این که سرعت بسیار بالایی هم دارد برای مرتبه ها بعد به روز رسانی فوق العاده سریع و آسان می شود و البته می توان همین فایل آبدیت آفلاین را برروی بی نهایت سیستم هم اعمال کرد. البته گاهی هم نقش مهمی در از بین نرفتن سریال نامبرها و کرک ها دارد. ما هم قصد داریم از این پس فایل های آفلاین بسته های امنیتی معروفی نظیر NOD32 و Kaspersky را هر چند وقت یک بار به روز کنیم تا کاربران بتوانند به صورت آفلاین و البته بسیار سریع کار به روز رسانی را انجام دهند. این بار آخرین به روزرسانی نرم افزار امنیتی معروف Eset NOD32 را قرار داده ایم تا شما کاربرانی که ازاین بسته استفاده می کنید بتوانید از قابلیت های این نوع به روزرسانی استفاده کنید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد
بازدید : مرتبه
تاريخ : پنج شنبه 5 خرداد 1390برچسب:,

آپدیت آفلاین آنتی ویروس مکافی
آپدیت آفلاین آنتی ویروس مکافی کد 6355 به تاریخ 2011.05.23
داشتن یک آنتی ویروس مطمئن امروزه از اهمیت زیادی برخوردار است . هر روز بر تعداد ویروس های رایانه ای عدد زیادی افزوده می شود و امنیت کاربران رایانه را در معرض خطر قرار می دهند . شرکت های سازنده ی نرم افزار های آنتی ویروس دائما فایل های آپدیت جدیدی ارائه می کنند تا امنیت کاربران خود را بالا ببرند . برای اینکه آنتی ویروس ما بتواند جدیدترین ویروس ها و تروجان ها را شناسایی نماید می بایست همیشه بروز باشد . آنتی ویروس قدرتمند مکافی از بهترین آنتی ویروس های حال حاظر جهان است که سابقه ی درخشانی نیز دارد .  با داشتن این آپدیت ها می توانید بدون نیاز به اتصال به اینترنت آنتی ویروس مکافی خود را به روز نمایید . این فایل ها مخصوص آنتی ویروس مکافی نسخه ی Enterprise ورژن 8 می باشد . پس از دریافت این آپدیت ها و خارج کردن آن از حالت فشرده تنها کافیست آن را اجرا کنید تا آنتی ویروس شما به صورت آفلاین آپدیت شود.


 



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد
بازدید : مرتبه
تاريخ : پنج شنبه 5 خرداد 1390برچسب:,
آپدیت آفلاین آنتی ویروس Nod32
.
.
آپدیت آفلاین آنتی ویروس Nod32 کد 6152 به تاریخ  2011.05.25

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد


آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
آمار

دانلود فیلم

سایت ساز رایگان

بهراد آنلاین

کلیپ موبایل

دانلود فیلم

نرم افزار موبایل

قائم پرس