ایران دانلود
دانلود ، کلیپ ، موبایل ، آموزش و هر چیزی که شما بخواهید !

بازدید : مرتبه
تاريخ : جمعه 6 خرداد 1390برچسب:,

MPlayer 2011-05-25 برنامه‌ای قدرتمند و با سابقه‌ای قدیمی که به زمان تولید داس برمی‌گردد. به جرات می‌توان گفت که این برنامه بیش از هر برنامه‌ دیگر از انواع مختلف فایل‌های صوتی و تصویری پشتیبانی می‌کند. از مزیت‌های این برنامه می‌توان به متن باز بودن آن اشاره کرد که به صورت کاملا رایگان برای تمامی سیستم عامل‌های موجود در جهان از جمله داس، ویندوز، لینوکس، مکینتاش، آمیگا و مورف ارائه شده است. قابلیت‌ جالب این برنامه اجرای انواع فایل‌های تصویری در محیط داس است. این برنامه که از سافت 98 دانلود میکنید  قابلیت به اشتراک‌گذاری دیکدر‌های خود را دارا می‌باشد که بدین وسیله شما خواهید توانست درون برنامه‌های دیگر نیز هر نوع فایل صوتی و تصویری را اجرا، ادیت و ذخیره کنید. این برنامه دارای بیش از ۶۵ پوسته زیبا است که تنوع بی‌نظیری به آن می‌بخشد. با بهترین خروجی تصویر و صدا بیشترین لذت را از دیدن انواع فایل‌های صوتی و تصویری ببرید. نرم افزار MPlayer برنده جایزه نرم افزارهای اپن سورس در زمینه پخش صدا را به خود اختصاص داده است.
یکی از نکات بسیار ارزشمند و کلیدی در مورد این نرم افزار می توان به پشتیبانی بیش از ۱۹۲ فرمت تصویری و ۸۵ فرمت صوتی با حداکثر قدرت کنترل بر روی آنها اشاره کرد که این مسئله در نوع خود و در بین دیگر رقباء باعث برتری این نرم افزار بسیار ساده گردیده است. قابل ذکر می باشد که علاوه بر این نرم افزار در این پکیج نرم افزارهایی از قبیل MPUI ، SMPlayer و Binary Codec نیز موجود است.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار MPlayer 2011-05-25  :

  • پشتیبانی بسیار بالا و همچنین دارا بودن انواع کدک برای ویندوز
  • پشتیبانی از انواع CPU ها از قبیل : Athlon-XP, Athlon-64, Core 2, Pentium-4, Pentium-4 Precott, Pemtium-M
  • پشتیبانی از انواع زبان ها و فرمت Unicode-UTF8



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد
بازدید : مرتبه
تاريخ : جمعه 6 خرداد 1390برچسب:,

نرم افزار Mirillis Splash PRO HD Player 1.7.1.0  یکی از نرم افزار های پر شمار پخش کننده صوت و تصویر است. این نرم افزار یکی از جدید ترین ها در نوع خود می باشد که با ظاهری ساده اما کاربر پسند قادر به پخش انواع فرمت ها بوده. این نرم افزار با وجود حجم پایین قادر به پخش فیلم از تلویزیون دیجیتال با کیفیت بسیار بالا تر از مدیا پلیر ویندوز می باشد. با Splash Player کیفیت را احساس کنید.

 

ویژگی های  Mirillis Splash PRO HD Player 1.7.1.0  :

  • طراحی و بهینه سازی شده تخصصی فقط برای HD
  • بدون افت کیفیت و تصویر صاف
  • بسیار کارامد و دارای ظاهری جذاب
  • دارای کدک های اختصاصی شرکت برای پخش هرچه بهتر HD


ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد
بازدید : مرتبه
تاريخ : جمعه 6 خرداد 1390برچسب:,

 

CyberLink PowerDVD 10 Build 2916 3D Mark II Ultra Max نرم افزار بزرگ پخش مالتی مدیا PowerDVD طی سالیان اخیر همیشه به عنوان قدرتمند ترین و آشناترین نرم افزار برای پخش فایلهای صوتی و تصویری و به ویژه DVD مطرح بوده است . بلی این محصول فوق العاده کمپانی Cyberlink به تازگی آخرین نسخه از این ابزار محبوب خود را با نام Cyberlink PowerDVD 10.0 Mark II عرضه نموده است که به شما بهترین تجربه و کیفیت را در تماشای DVD و Blu-Rayهای ویدیویی عرضه می کند که نهایت لذت و کیفیت و بهره گیری از تکنولوژی روز را با خود به ارمغان می آورد .

ویژگی های CyberLink PowerDVD 10 Build 2916 3D Mark II Ultra Max :

  • Brilliant Blu-Ray – پخش فوق العاده با کیفیت دیسک های Blu-Ray و نهایت بهره گیری از سرعت و توانایی های پردازنده گرافیکی سیستم در ارائه تصویری زنده تر و زیبا تر.
  • Blu-Ray 3D  دنیای مدرن و نوین فیلم های سه بعدی را در دیسک های Blu-Ray با ویژگی منحصر به فرد پخش سه بعدی Blu-Ray این نسخه تماشا کنید. بلی فیلم های مدرن و سه بعدی همچون آواتار و … که با عینک مخصوص آبی و قرمز می توانند به صورت سه بعدی و زنده به نمایش در آییند.
  • Play DVDs in 3D – پخش با کیفیت فیلم های دی وی دی سه بعدی با نهایت کیفیت که با عینک سه بعدی به خوبی قابل رویت می باشند.
  • True Theater HD Upscale – ویژگی مطرح با کیفیت سازی فیلم که کیفیت و رزولوشن را تا نهایت ممکن بالا می برد.
  • High-Definition Audio – صدای فراگیر چند رسانه ای برای لذت بیشتر از فیلم های سینمایی.
  • ویژگی های مطرح به اشتراک گذاری و مدیریت چند رسانه ای این نسخه .


ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد


آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
آمار

دانلود فیلم

سایت ساز رایگان

بهراد آنلاین

کلیپ موبایل

دانلود فیلم

نرم افزار موبایل

قائم پرس