ایران دانلود
دانلود ، کلیپ ، موبایل ، آموزش و هر چیزی که شما بخواهید !

بازدید : مرتبه
تاريخ : دو شنبه 23 خرداد 1390برچسب:,

TwistedBrush Pro Studio 18.05 نرم افزار رنگ آمیزی دیجیتالی با مجموعه کاملی از ابزارهای طراحی طبیعی، حالت روغن، پاستیل، زغال چوب و ... است. نرم افزاری بسیار عالی بدون پیچیدگی دیگر نرم افزارهای طراحی برای طراحان است. Twisted Brush Pro Studio در عین سادگی و قدرتمندی برای طراحان حرفه ای، هنوز هم همان سادگی را برای تازه کاران دارد. این نرم افزار دارای یکی از روان ترین و قویترین موتورهای موجود در قلم زنی بوده و  هنوز هم استفاده از آن بسیار  آسان است. یکی از قدرتمند ترین موتورهای براشهای گرافیکی همه کاره و سودمند را دارا میباشد در حالیکه از روز اول بر این اصل که کاربرد راحتی داشته باشد بنیانگذاری گذاشته شده است. این نرم افزار دارای 5000 براش گرافیکی بوده و در همچنین هنرمندان را عاشق قابلیتهای خود ساخته است که این قابلیتها به اختصار لایه بندیها، رسانه های واقعی، مشابه سازی تصاویر، ردیابی، ماسکها، جزئیات, فیلترها، ثبت و ضبط متون، تبدیل اسکریپب به فرمت AVI، لوحه نقاشی، اشکال مختلف براش، طرحهای نمونه، پشتیبانی از scanner، راهنمای نقاشی، منبع نمایشی تصاویر، لایه های طراحی و بسیاری قابلیتهای دیگر … TwistedBrush Pro Studio، بر روی تمامی نسخه های سیستم عامل ویندوز کار میکند و مناسب برای تمامی نواحی هنر دیجیتالی طراحی شده است که عبارتند از رسانه های طبیعی، هنرهای زیبا، ویرایش عکسها، افزودن متن بر روی عکس، کپی و مشابه سازی عکسها، تغییر عکسها به نقاشی های هنری، هنرهای اسطوره ای ماندالا و مانگا حتی بااستفاده از ابزار مخصوص، شما قادر به طراحی سه بعدی خواهید بود.



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد
بازدید : مرتبه
تاريخ : یک شنبه 22 خرداد 1390برچسب:,
نرم افزار حذف تروجان از رایانهTrojan Killer 2.0.9.5 نرم افزار فوق العاده قدرتمند میباشد که با قدرت خاصی که در دفع و جلوگیری از تروجان ها دارد ، صددرصد نیاز مبرم هر سیستم میباشد.این نرم افزار ، با گارد قدرتمند خود در برابر هر گونه بد افزارهای تبلیغاتی ، تروجان ها ، SPYWARE ها و … ایستادگی میکند و سیستم شما را از هر گونه خطر احتمالی محافظت میکند.این نسخه از نرم افزار که برای شما آماده کرده ایم به صورت فول ورژن میباشد.شما میتوانید این نرم افزار را به راحتی دانلود و از آن استفاده کنید ، زیرا که ممکن است سیستم شما نیز دچار این خطر شده باشد.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Trojan Killer 2.0.9.5 :
  • دارای گارد محافظ قدرتمند در برابر خطرات احتمالی در هنگام اتصال به اینترنت
  • قدرت تشخصی فوق العاده بالا و شناسائی اکثر تروجان ها
  • بدون گرفتن فضا و مقدار رم و پردازش کامپیوتر
  • سرعت جستجوی بسیار بالا با هسته قدرتمندی که دارا میباشد.
  • پشتیبانی از ویندوز ویستا و ویندوز ۷
  • امکان حذف ، پاکسازی ، و بلاک کردن در صورتیکه فایل سیستمی شما دچار مشکل شده باشد.
  • شناسائی قدرتمند مموری و لوکال درایو ها


ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد
بازدید : مرتبه
تاريخ : یک شنبه 22 خرداد 1390برچسب:,

در این مقاله با چند تغییر کوچک درتنظیمات Registry ویندوز آشنا خواهید شد که موجب افزایش سرعت سیستم عامل می گردند. Windows Registry دیتابیسی است که تنظیمات و پیکربندی سیستم عامل در آن نگهداری می شوند. تمام تنظیمات از سرعت حرکت ماوس تا تنظیمات مرتبط با اتصال به اینترنت و یا بازده کامپیوتر در Registry ویندوز ذخیره می شوند. در ادامه با 6 تغییر در Windows Registry آشنا خواهید شد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد
بازدید : مرتبه
تاريخ : یک شنبه 22 خرداد 1390برچسب:,

Parmis 3.2 پارمیس خیلی از کاربران دوست دارند در ویندوز خود تغییراتی جهت کاربرد بهتر و روان‌تر ویندوز انجام دهند. شما با استفاده از نرم‌افزار پارمیس می‌توانید ویندوزتان را به سلیقه خود تغییر دهید؛ مشکلات ویندوز را ترمیم یا بهینه‌سازی کنید، فایل‌های اضافی را حذف کنید، اطلاعاتی در مورد ویندوز، درایوها، حافظه و … به دست آورید. به برنامه فرمان دهید تا کارهایی برای شما به صورت خودکار در زمان‌های تعیین‌شده انجام دهد. برنامه‌هایی که در شروع ویندوز اجرا می‌شوند را کنترل کنید. از تاریخ‌شمار خورشیدی برنامه استفاده کنید و ده‌ها کار مفید دیگر…

ویژگی‌های کلیدی برنامه Parmis 3.2

  • محیط کاملا فارسی
  • حجم بسیار کم و سرعت بالای اجرا
  • سازگاری با ویندوز ۷
  • کاملا رایگان و بدون محدودیت
  • پشتیبانی همیشگی


ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد
بازدید : مرتبه
تاريخ : یک شنبه 22 خرداد 1390برچسب:,

مترجم مشهور پدیده که به سادگی متون و جملات انگلیسی شما رو به جملات فارسی ترجمه میکنه!

در نوع خودش تقریبا تک هست و نمونه ایی نداره و میشه گفت بهتر از دیگر نرم افزارهای ترجمه ماشینی هست.


جدیدترین نسخه ی مترجم متون انگلیسی به فارسی پدیده است که محصول شرکت اصفهانی جویا می باشد. این مترجم نسبت به دیگر محصولات رقبای خود همچون پارس بهتر و راحت تر عمل می کند.حالا این مترجم پدیده چه هست و چگونه عمل می کند؟ مترجم پدیده متن انگلیسی را به فارسی ترجمه می‌کند. ترجمه به صورت لغت به لغت نیست و نمی‌بایست آن‌ را با نرم افزارهای حاوی فرهنگ انگلیسی به فارسی، فرهنگ های الکترونیکی و یا مترجم‌های جیبی اشتباه گرفت. یک میلیون لغت، اصطلاح و عبارت انگلیسی برای متون غیر تخصصی و 350 هزار اصطلاح،‌ لغت و عبارت انگلیسی در زمینه‌های مختلف تخصصی،تشکیل دهنده بانک اطلاعاتی مترجم پدیده است. این بانک عظیم اطلاعاتی با کمک فن‌آوری‌های اختصاصی انجام شده،‌ مترجم پدیده را قادر ساخته تا هر نوع متن انگلیسی در زمینه عمومی یا در زمینه‌های مختلف تخصصی را با رعایت دستور زبان فارسی ترجمه کند. مترجم پدیده از آخرین پیشرفت‌های هوش مصنوعی،‌ زبان شناسی و معنائی (Semantical) بهره‌مند است و ترجمه فارسی مطلوبی در اختیار استفاده کننده قرار می‌دهد. مترجم پدیده پس از دریافت متن انگلیسی آن را با سرعت 300 صفحه در دقیقه به فارسی ترجمه می‌کند. متن انگلیسی می‌تواند از طریق اسکنر، مودم، اینترنت، دیسک و یا تایپ برای مترجم پدیده فراهم گردد. متن ترجمه شده رامی‌توان از داخل مترجم پدیده و یا هر ویراستار مناسب دیگر ویراستاری و چاپ کرد. مترجم پدیده مجهز به ابزار کافی برای تسریع در امر ترجمه و انجام تحلیل‌های لازم می‌باشد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 54 صفحه بعد


آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
آمار

دانلود فیلم

سایت ساز رایگان

بهراد آنلاین

کلیپ موبایل

دانلود فیلم

نرم افزار موبایل

قائم پرس